Busrabtgn Kızlar bebeğim 1 aylık gece de gündüz de acıkınca ağlamıyor ben takip etmek zorundayım böyle bişey yaşayan var mi ?
elif-emirinannesi Busrabtgn kulak testini yaptırdınız mı. Aç olsa bile huzursuz olmuyor mu? Mızmızlanma falan oluyor mu
Busrabtgn elif-emirinannesi ilk doğduğunda yapıldı harici biyere götürmedim yok hiç bi ses çıkarmıyor gece çok zorlanıyorum uyuya kalıyorum saatlerce emmiyor filan bilmiyorum ne yapacağımı kilosu sağlığı herşeyi de normal aslında
elif-emirinannesi Busrabtgn sorun yoksa korkma canım. Maşallah uslu bebektir belki. Zamanla sesini keşfeder