Merhaba anneler. Kızım 1 yaş olcak gelecek hafta, kızım baya hareketlendi ayağa kalkıyor emekleyerek kaçıyor altını açtığımda tutamıyorum zapt edemiyorum bağlamalı bezle. Tanıdığım sayesinde külot beze geçmem gerektiğimi daha rahat olduğu söyledi. Kızımda hep prima premium care kullanıyoryz. Doğduğundn beri bütün bez markalarını denedik ama kızımın cildi atopik ve çok hassas tek iyi gelen premium care oldu. Geçen eşim prima pampers külot bez aldı onu taktım 1 hfta boyunca şimdilik hiç bi kızarıklık bi gariplik olmadı şükğrler olsun. Külot beze tamamen geçme kararı aldım. Bu bezin 12 saatlik kuruluk özelliği çok iyi. Önceden bağlamalı premium care kullandığımda gece 2 3 kez altını değiştiriyodum çok ıslanıyodu bu sefer 1 kere değiştiriyorum çok hoşuma gitti. Şimdi sorum bu premium care ve pampers külot bez arasında fark var mı? Fiyat olarak hemen hemen aynı. Pampersdan devam mı etsem yoksa alışkanlığımız olduğu premium care külot bez öi alsam? Ama külot bez olayında da kuruluk pampers kadar iyi midir? Kullanab var mı? Ne tavsiye ediyosunuz?