10 aylik oğlum 3 günde bir falan yapiyor kakasini ama katı bir şekilde. Herşeyi denedim kuru kayısı yemiyor incir yemiyor kayısı kaynatiyorum içmiyor. Zaten sıvı şeyleri hic sevmiyor çorba meyvesuyu hiç icmek istemiyor suyu da az içiyor bu aralar. Ne yapsam diye düşüne düşüne bi hal oldum artık. Çok yemek seçiyor herşeyi yemiyor şunu yap bağırsakları çalışır kesin sever dediginiz birşey var mı?