masalduru1 ben de hipp kullanıyordum kızım kabız olunca similac’a geçtim. 1 hafta oluyor geçeli kızımın kabızlığı bitti. Mama kutuda garip kokuyor ama hazırlayınca süt gibi kokuyor. Benim kızım içti bir sorun yaşanadık. Bide bence en önemlisi köpürmeyen bir mama olması. Biz memnun kaldık 😊