gozde02 Merhaba anneler 1 yaş aşısını olduk bugün 2.günü, 3 aşıyı da bacağından yaptılar.1 tanesi şişti ve hafiften kızarıklık var sizler böyle yan etki yaşadınız mı?
gozde02 MisSaLyaa perşembe olduk 18 gün geçti yaşını, o kadar sorun olmaz tam günü gününü tutturmak zorunlu değil tarihi zaten bana hemşire vermişti