Elifyor Merhaba anneler 😊 11 aylık kızım var emziriyorum ve Bu aralar aşırı diş ağrısı çekiyorum parol ve minoset le ayakta duruyorum neredeyse ve sanırım dişim de iltihaplandı dişçiye gitmek istemiyorum hem pandemi yüzünden hemde dişçi korkum var malesef ama bu gidişle de gitmek zorunda kalcam gibi. Şimdi size sorum dişçiye gidersem iltihapın gitmesi için antibiyotik verir muhtemelen ama emziriyorum ilacı ona göre mi verir yoksa emzirdiğim için bir şey yapamam deyip gönderir mi yoksa şu ilacı alacaksın ama bir süre Emzirmeyeceksin falan mı der 😔 bu durumu yaşayan anneler yardımcı olur musunuz
Lina07 Elifyor yok cnm benim kizim 3 aylik suan 2 aylikken bi gece cok kötü dışım ağrımıştı dolgum kırılmış arasj açılmış cok agriyirdu duramadjm sabah evin onunde ozek diş doktoru vardi dedjm disim ağrıyor muane ucretsizmis ztn bakti bana dolgun kırık kanal tedavisi falan olmasi 500 600 tl mine dedi ama suan dişiimi yaptıricak param yok oda rica ettim bi antibiyotik yazarmjsiniz diye onu kullamdim 2 gunde gecfi cok sukur antibiyotik kullana biliyorsun cnm gorumcemin ilac fabrikasında çalışiyordu o soyledi bana olmaz kullan onu dedi emzirken falan
Ceyo0666 Elifyor iltihap için antibiyotik veriyorlar 2 saat sonra sütü sahip dökmen gerekiyor cnim her antibiyotikden sonra bu şekilde, benimde ağrılarım var ama pandemi yüzünden korkuyorum açıkçası, karanfil agriyo kesiyor istersen.biraz öyle dene
Hifakutay Elifyor gecmis olsun bilirim o agriyi canim banada doktor emzirdigim icin düşük doz antibiyotik verdi kullandım bi sıkıntı olmadı cok sükür
Sergl1425 Elifyor Bn iki üç. Hafta önce gittim çektirdim dolgum düşmüş tü ama bu öncesinde antibiyotik kullandım ilacı içtikten 3 saat sonra emzirdim
MarlaSinger Elifyor antibiyotik verir emzirmemeniz gerekebilir. Şöyle bi durum var ama gitmezseniz çok ilerlet ve çok kötü olur. Emziriyorum diye erteledim ne oldu biliyor musunuz? Ağrı nerdeyse gözüme vurmaya başladı antibiyotik kullandım bi kutu 1000 mg. Geçmedi 2. Kez kullandım geçmedi öyle ilerlemiş ki enfeksiyon uyuşturmasına rağmen acıdan bayılacaktım
Elifyor MarlaSinger ayy gerçekten mi benim de şu aralar biraz hafifledi gibi ama illa ki tekrar başlayacaktır 😔😔
Nursma Elifyor benimde dişimde iltihap vardı augmentin verdi günde 1 kere kullandım. Birdaha gel dedi ama giden kim bende aşırı korkuyorum dişçiden içeri girince panik atak geçiriyorum nefesim kesiliyor doktor hemen kaldırıyor zaten. Ne olcak böyle bilmiyorum. 🤦