Arkadaşlar bebeğim 2 ay 4 günlük. meme+ mama takviyesiyle besliyorum.ancak son zamanlarda memeyi çok tutmamaya başladı.goguslerim sertlesmiyor ama sıktığımda süt geliyor.qmq bebeğim tutmuyor.ikiniyor o sıra gazı olduğunu biliyorum.daha yeni güzelce kakasını yaptı yine meme vereyim dedim bı kaç defa ağzına alıp emri bıraktı.acaba tok mu 40 dk önce falan mama vermiştim 50 CC kadar.anlayqmiyorum artık memeyi mi istemiyor yoksa tok mu? Çok moralim bozuluyo😔