Kizlar günaydın. Öyle bir acım var ki kaç gündür sormayın 😪 yeni doğum yaptigimda bile bu kadar olmamıştı. Oğlum 10 aylık. 2 gündür ağlaya ağlaya emziriyorum. Ucu şişti . kıpkırmızı kahverengi bölgesi ve sis. Neden oldu anlamadim. Mastit değil gogus ucu aciyor giysi ağlatıyor. Lansinoh sürüyorum sürekli ama geçmiyor. Oğlum ek gıda reddi yaşıyor. Memeyle besleniyor ama emzirmek istemiyorum artık canım çekiliyor. Napcam yardım edin lütfen 😪😪