alidemirsmom Benim kızım da bir dönem gece kalkıp otururdu, uyku açısından sıkıntılı dönemler. Ha şimdi de uykusu hiç kolay değil ama en azından gece uzun süreli kalkmıyor. Ben kıyamazdım, kaka yapınca mutlaka altını değiştirirdim. Sonra kakası azaldı. Daha doğrusu gece yapmıyor artık, sabah erkenden yapıyor ve yapınca da uyanıyor.