Kizlar 37 günlük bebeğim var sürekli emmek istiyo karnı acıkınca sürekli ağlıyo emmeden durduramiyorum bu sefer de geri kusuyo sütü emdiği sütü kusuyo fazlasını değil aç oldugunu düşünmüyorum her emdiginde ne yapmam gerekiyo bilgi verebilecek olan var mı bana 😔