Bebeğim çok iştahsız ama en azından biberondan kaç cc yediğini biliyorum ve gerekirse zorluyorum. Çevremdeki çoğu insan ise aman memeyi bıraktırma o doyar diyor ama benim bebeğim 3 çekmeyle doyan bir çocuk. Şimdi sorum şu. Sizce sütümü sağıp biberonla verip kaç cc emin mi olmalıyım yoksa biberonu tamamen bıraktırıp meme mi vermeliyim ?