Aybars16 Hanımlar doğum yapalı 5 gün oldu. İlk iki gün aşırı kanama vardı sonra azaldı 3.4.gün. Şimdi gene şiddetlendi ve adet sancısı çekmeye başladım. Normal mi acaba ?
kumsalin_annesi Aybars16 benimde normal doğum sonrası 2 hafta Kanamam oldu ama adet ağrısı gibi ağrım hiç olmadı.Kişiden kişiye göre değişir tabi ki ama Sen her ihtimale karşı bir doktoruna gözük istersen
Ay_Su_2020 Aybars16 bende normaldi canım arkadasın dediyi gibide kisi den kısıye degisir sen yine doktoruna sor icini rahatlat🤗