Mrvlshn55_ ben bugün doktora bunu sordum, daha öncede buraya yaZdım afedersiniz tuvalete bile kucagımda cocukla gidiyorum cunku asla durmuyor oyalanmıyor oynamıyor hep kucak kucak 9 aylık olucaz fıtık oldum artık. Doktorum günde 30 dk yı geçmemek şartıyla koy yürümeye heveslensin dedi, ordan çıkınca e bebeğe gidip aldık. Eve geldik ilk kez koyduk cocuk sanki biliyo givi tüm odaları koştu, ve oglum cok tembeldir emeklemez ayağının üstüne basmazdı. Yarım saati geçmezse zararlı değil aksine çabuk yürür dedi. Bence cok nettim bu konuda