Ebruaybars Kizlar gobegimix düşeli iki gün oldu ama minik minik lekelenme şeklinde zibininda kanama görüyorum neden acaba:( alkolle sabah akşam temizliyorum acaba hicbisey sürmeden kurumasını mu beklemek gerekir ondan mı oluyor kan
Rabik42 Ebruaybars bekleyin geçmezse yakıp donduruyorlar bizimde öyle olmuştu ağrısı sızısı olmuyor dondurmada
Smyye30 Ebruaybars benim bebeğiminde öyle oluyodu hastaneye götürdük iğne yaptılar kanama kesildi 1 hafta sonra kuru yarasıda düştü ve normale döndü
Aylingksu Ebruaybars bizimde öyle olmuştu zamanla kurudu orası bende tedirgin olmuştum ama doktor normal aşırı kanama yoksa demişti
elizabeth Ebruaybars aşırı kanama yoksa korma doktora git k vitamini vuruyolar bide ben batikon sürmüştüm
cikicikolatamm @Ebruaybars bizinde düşünce minik minik lekelenme oluyordu doktor normal dedi bişey sürmedim hiç sadece nemli bi bezle etrafını falan temizliyordum kendiliğinde geçti.
Maydanoz Bi kaç gün takip edin kanama devam ederse hastaneye gidin tekrar k vitamini iğnesi yapılıyor. İhmal etmeyin. Kanayan yere de müdehale etmeyin.
AybarsMommm Benim bebeğim de 15 günlük 3-4 gündür çok çok az kanama oluyor böyle nokta şeklinde geçen hafta düşmüştü göbeği hiç bir şey yoktu pazartesi doktora gideceğiz inşallah ciddi bir şey yoktur🙏🏻