Herkese Merhaba,
Aşırı kolik ve aşırı gazlı Bi bebeğim var. Ikınmaktan uykuya dalamayıp bu sefer daha çok ağlıyordu dün doktora gittik doktor bana debridat verdi gaz için bu şurubu kullanan var mı bir de kusmasından dolayı motillium şurup verdi ama motillium için iyi şeyler okumadım bunları kullanan var mı içimden kullanmak gelmiyor internette yazılanları okuduktan sonra tecrübeli annelere ihtiyacım var