Ayzaaaa2906 3 aylık bebeğim var aptamil kullanıyoduk önceden içerdi şuan asla içmiyor sadece mama alıyor zorla içirmeye çalışıyorum ağlıyor kusuyor artık ne yapıcağımı şaşırdım mamasını değiştirmeyi düşünüyorum aptamil milumil mi önerirsiniz sma mı
Minikannesi00 Ayzaaaa2906 3 aylık olunca koku duyuları gelişiyor ,mama seçmeleri normal . Kpkusundan tiksiniyordur ben bile beğenmiyorum kokusunu . Nasıl balık kokuyor . Benm bebeğimde 2 aylık,inşallah 3 aylık olunca beğenmemezlik yapmaz
Canslyyyyy Ayzaaaa2906 merhaba ben de sizinle aynı durumu yaşadım benimde bebeğim şuan 3 ay 15 günlük 3. Aya girdiğimiz zaman red yaşadım bende (aptamil prosneyo) kullanıyorduk ama acı geldi tadı doktorumuzun önerisi ise sma ya geçiş yaptık ve kendisi de kzıına sma kullanıyor inanın çok daha güzel ben bile tadına baktım tadı 1 tık daha süt tadı ve kilo alımıda iyi geldi bana kaka rengimiz yeşildi düzeldi ve şuan ara ara itiyor ama mamadan değil mama tadını beğeniyor 3. Aya girildiğinde bu tür şeyler oluyormuş yinede yiyor tavsiye ediyorum.