İyi geceler hanımlar benim bir kızım var 17 aylık ve doğduğundan beri parmak emiyor emzik kaç tane denediysem kabul etmedi.kaç zamandır acı oje aklımdaydı bugün bir tanıdık söyledi yeğenide yapıyormuş biz bir defa sürdük hemen bıraktı dedi sakın ihmal etmeyin falan dedi.bana bir cesaret geldi gittim aldım sürdüm gün içinde baya bıraktı emmeyi gecede yprgun olunca hemen uyudu parmak emmeden ama şuan sabah saatlerinde atağı geldi sanırım ağlıyo ıykusundan uyandı.umarım başarılı olabilirim terketmemiz biraz zaman alacak gibi :( bu konuda bilgisi olanlar varmı nasıl bıraktırdınız acaba ? Şuan çok vicdann yaptım ama kişisel hijyen açısından mıtlaja bırakması lazımdı başka yöntemler yarabandı sarmak gibi işe yaramadı bizde maalesef söktü attı