Kızlar 3-4 günden bir mutlaka yıkanırım. Bazen bu kadar bile sürmüyor. Ama yıkandıktan sonraki 2 gün bir kaşıntı başlıyor sanki aylardır yıkanmıyorum gibi.yani akşam yıkanıyorum ertesi gün mis gibiyim. 2.gün geçince kaşıntılar başlıyor. Üstüne bir de yanıyor karıncalanıyor. Neden olabilir sizce? Başına gelen var mı? Bu gidişle doktora gidicem ama önce size sormak istedim. Saçlarınıza,kafa derinize rahatlatsın diye uyguladığınız kremler yağlar var mı?