Iyi geceler kızlar saat 03:50 ve ben düşünmekten uyuyamiyorum oğlum 10 aylık 8. Ayına kadar çok kilolu değil ama yine toplu bir bebekti birden zayıfladı anlam veremiyorum yavaş yavaş normal yemeğe başladı kahvaltı öğlen akşam gece maması düzenli vermeye çalışıyorum bugün farkettim gözlerinin altında morarma var 5 aylıkken hazır mamayı kendisi bıraktı pürelerle bu zamana kadar geldik kendimi çok suçluyorum ama çevremdeki herkez dış çıkardığı için diyor sağlığını etkiliyicek diye korkuyorum yeniden toparlanması için öneriniz varmi