Merhabalar sevgili anneler. O kadar çaresiz kaldım ki ne yapacağımı şaşırdım. Kızım 19 aylık. 3 aylıktan beri kendi odasında yatıyor. Bir yaşından itibaren de gece emzirmeyi bıraktım. Zor oldu ama sabrımın sonunda kesintisiz uyumaya alıştırabilmiştim. Geceleri kalksa bile başındaki suluğundan içip yatıyordu. Ama üç haftadır bir şey oldu. Sürekli ağlayarak uyanıyor bütün gece başında bekletiyor. Eşimle helak olduk. Sürekli ara ara kalkıp kontrol ediyor başında mıyız diye. Hiçbir neden yok ve gece memeyi de unutmuşken anlam veremiyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı fikirlerinize ihtiyacım var 😞