Beneğim 3.ayını bitirdi dün itibarıyle 4.aya gırdık gırdıgımız gunun gecesı basladı huysuzluk aglam saatlerce uyumadı 2.5 uyandı sabah 6.30 kadar, bugun ise daha şimdi uyutabildim . Benım bebeğim hangisını yasıyor bılemedım artık başağrısından duramıyorum düşününki eşim işten gelene kadar bı lokma ekmek koyamadım ağzıma okadar kı huysuzdu bırakamadım bır an olsun