Furkansmomy Benim kızımın ateşi yoktu ama ağrısı vardı mızmızdı diye vermiştim, damlayida arkadaşın dediği gibi kilosu kadar vermek gerekiyomus benim kizim 6.700 dokturu 7 damla ver dedi, sma mama kullanıyorum ben çook memnunum hiç bi sıkıntı yaşamadım şükür :)