Kızlar 10 aylığız ve uyurken bile çok dönüyoruz üzerini hiç örtemiyorum ve sıcağı da sevmiyor kızım çorapla yatırsam kan dolaşımı falan muhabbeti yaptılar bu seferde hasta olacak diye korkuyorum uyku tulumu falan baktım terlese soğusa üstünde daha tehlikeli ne yapacağım fikri olan 🤦♀️İki kat mı giydirsem henüz çok soguklara girmedik ama sıcakta sayılmaz