Kaanefe_ ben devit-3 kullanmaya başladığımda bebeğimin dışkısının rengi değişti, bi garip olmaya başladı, eczaneden ocean aldım düzeldi. Saplık ocağındaki hemşire devit in yan etkisinin olmadığını söyledi ama benim bebeğimde gözle görülür şekilde farkediliyordu