gzd65 ilk defa duydum böyle bir eleştiri Abdülkerim amca benim bebeklik doktorumdur benim doğumumdan 15 yaşına kadar o baktı bana sonra kardeşime simdi de oğlumla ilgileniyor. Ailemiz için de benim için de çok önemlidir ve her görüşüne saygı duyarım. Tuz ve seker konusunda hiç böyle sorun yaşamadık. Bizim bağımız farklı olduğu için daha uzun süre kalıyoruz odasında ama diğer hastalarla da çok ilgilenir asla başından savmaz. Yenidoğan yoğun bakım doktorudur aynı zamanda bebekleri de çok sever