Zeynepp0 Bebeğiniz daha cok küçük. Bence kilosunu ölçürtmeden mama taviyesi yapmayın. Ayrıca sütün doyuruculuğu diye bişey olabilir mi ya. Öyle olsaydı ilk önce anne sütü önerilmez. Sütü doyurucu olan emzirsin denilirdi. Çok küçük olduğu için emerken yoruluyor. Çünkü memeden gelen sütle biberondan gelen süt akımı aynı değil. Bebek biberondan tek seferde emer doyar ve uyur. Ama meme ciddi efor sarf ettiren bir süreç o yüzden sıksık, dinlene dinlene emer. Ayrıca anne sütü dinamiktir. Hazmı kolay olduğu için bebek çabuk acıkır ve daha sık uyanır. Ama mama ağırdır ve hazmı zordur. O yüzden bebek uzun süre uyur.
Ayrıca minicik yavrunuz bırakın kalsın memenizde onun şuan sizin memenizden ve sizin kokunuzdan başka bir dunyası yok.
Oğlum Sizinki kadarken aralıksız 3 saat emzirdiğim günleri biliyorum. Şuan 20 aylık oğlum ve hala emziren bir anne olarak söylüyorum bunları. Önce kilosunu ölçün sonra duruma göre karar verirsiniz.