13 aylık kızım kanepeden düştü ama sert değil çok aglamadi boynuna felan dokundm aglamadi yarım saat felan oldu ve uykusuda gldi hsreketleri normal sustuktan snra babası ile oynadı güldü karnını doyurdm uyudu kaldı sizce bişe olurmu çok korkuyorum nolur tecrübeli anneler bişe syleyin