asl-uys Kızlar Doğum yapalı 20 gün oldu ama yeteri kadar beslenmiyorum süt sağıyorum bir de aşırı yorgunluk halsizlik başladı
elifiii asl-uys mutlaka beslenmeye, su içmeye ve uyumaya calısın. Kuruyemiş, incir , badm ceviz, ve emziren anne multivitaminlerinden kullanın. D vitamini, demir takviyesi de alın.
CigdeminMevasi asl-uys tabiki halszlk yapar doğum yaptğm İlk ay bnyememe dikkat etmedm bayılck gbi oluyordm emzrdkçe şmdi eşim kuru incrin arasına ceviz koyuyor hazrlıyor sabahtan hiçbişy yapamazsam onu yiyorm daha dinçim
Alyaa16 asl-uys doğumdan sonra bünyen çok zayıf oluyor bağışıklığın düşük iyi beslen kelle paça iç sevmesende zorla bağışıklığın güçlensin faydalı şeyler tüket bol bol lohusalık diyolar ya cidden insan çok hassas oluyor
elifiii asl-uys yapın diye yazdım zaten, lütfen anne iyi olacak ki bebek de iyi olsun. Saglıkla büyütün, siz de sağlıkla kalın canım🌸💐