cnsb 4600 ise şu an 2-3 saatte bir min 82 cc içmesi lazım, bunu içiyorsa çıkarsa da ideal. Benim oğlum genel olarak iştahlıydı ve normal içmesi gerekenden min 30-40 cc fazlasını içiyordu. Anne sütüyle beslenen bir bebeğin ayda 500 gr almasının normal kabul edildiğine bakarsak bebeğinize yaramadıgını söyleyemeyiz bence. Kusmayı da ben doktorumuza danıştığımda normal demişti, fışkırarak kusmak dışında. Ama tabii fikir olarak bunu aşamıyorsanız diğer mamaları da deneyebilirsiniz ama ben yerinizde olsa 4-5 aya kadar Aptamil’le devam ederdim☺️