slbelbelinay bnmde bebeğimin süt süt ürünleri alerjisi var yumurtayı atlattık ama sütü denemeye başlamadık henüz çok umutsuzum şimdi sizin yazınızı okuyunca darısı bize inş ddm hiç geçmicek gibi gelio 6 aylık olcaz 3 gün snra kakada kan hiç olmadı ama döküntü kıxzarıklık yaşadık pişikte olmadık hiç mukus ve sulu oldu bizde mukusta çok çok yoğun değildi ama vardı… geçermi cidden yaa :( deri testi yaptırdınız mı