Merhaba canlar benim 3 buçuk aylık bi oğlum var normalde çok sakin pek ağlamayan bı bebek ama bugün sebepsiz bı şekilde 1 saatten fazla ağladı baya ağladı ama iç çeke çeke nefesi kesilecekti nerdeyse meme veriyorum tutmuyo emzik veriyorum tutmayı evde gezdiyorum sokakta gezdiriyorum susmuyo eni sonu parolun ağrı kesici şurubundan verdim onun tadını seviyo 5 10 dk sonra sustu ondan sonrada genelde hep huzursuzdu noldu bu çocuğa birden anlamadım bugün hep kucakta olmak istedi yere indirdiğim de mizmizlaniyordu çözemedim aglamasinin sebebini bi fikri olan var mı ?