emine2018 Arkadaşlar ben bebeğimi mamayla besliyorum erken ek gıdaya geçmek istiyorum aranızda erken geçen var mı neler verdiniz alerji durumlarınız oldu mu
Mlsyldz emine2018 nedn erken baslamk istiyosunz doktorunuza sordnzmu gelişimi iyiyse gerek görmez bnce
emine2018 Mlsyldz mama alıyor sürekli en azından kendim yaptığım doğal şeyleri yesin sütüm çok az anne sütü alsaydı başlamazdım ama mama sonuçta formul yapılan bişey
Dibidiii Mama ile beslenenler için 5. Aydan sonra diyorlar ama yine de doktorunuza sormanız lazım o size söyler
Nazem Benım kızım mama ıle beslenıyor dört aylık oldu doktoru dun baslayabılırsınız bu ay sadece tadım yaptırın alerjısı varmı dıye deneyın dedı 2 3 kasık verıyorum sadece gunde 3 gun aynı sebzeyı verıyorum alerjoso olup olmadığını anlamak ıcın
emine2018 Nazem bugün yumurta sarısı verdim 🤭 bakıcam alerjisi yoksa devam edicem kendim bisküvi peynir yoğurt galan yapıcam
Mlsyldz emine2018 bnm bebeğimde mama alıyor sütüm çok azaldı ama ek gıdaya erken baslamayii en azindn doktorm onaylamadn düşünmüyorum bizde 3.5 aylığız