Ateş sıtma tat koku kaybı ishal bunların hepsi vardı geçti çok şükür ama normale dönmedim eminim ki test yaptırsam pozitif çıkacak ama karantinam bitti çok saçma geliyor bana karantina boyunca aile hekimim aradı sordu sağlık bakanlığından aradılar sordular karantina bitince artık arayan soran yok acaba benim gibi başkaları da var mı merak ettim