Sabah kızım düştü diye yazmıştım doktora gitmiştik film çekip birşey yok demişti. Ama sonra ayak bileğinin sistigini farkettim geri gittik geri film çekildi ve kızımın ayağı incinmiş yarım alçıya alındı şuan uyuyor karşımda öyle kötüyüm ki . Sabah yanımda uyuyordu uyanmış ve aşağı düştü onun uyandığını nasıl duyup kalkmam çok kızıyorum kendime . Vicdan azabı çekiyorum çok çok kötüyüm gerçekten . Doktora gittiğimizde eşimde hastanede merdivende düştü onunda iki parmağını sardılar incimiş diye. Böyle bir şey yaşayan belki bir kaç cümlesiyle içimi ferahlatan birileri olur diye yazdım.