Zhdsngz Kızlar ne zaman bırakacağız puseti desteksiz oturmak Yeterli mi acaba bunun icin doktora soracağım ama fikrinizi almak istedim çünkü pusetten bıktım koca arabadan mclaren baston aldım artık kullanmak istiyorum
DenizRuya Zhdsngz Bu sorunun cevabını bende merak.ediyorum ama malesef cevap veren olmamış kızım 5 ay 4 günlük pazartesi günü dışarıdayken puseti çıkarıp arabaya hafif oturur poziyonda bıraktım çok hoşuna gitti puseti sevmiyo çünkü artık yavaş yavaş dışarı çıktığımda pusetten çıkarıp arabaya bırakıcam tamamen alışana kadar doktora sormayı unuttum bende :)
Icot Zhdsngz merhaba , kızımın gelişimi normalin üstünde olmasına rağmen pusetimiz büyük ve onu çok sevdiğinden 1 yaşına kadar kullandık. Uzun zamandır arabayla yakın yerlere gittiğimizden artık sığıyor mu denemedim fakat geçenlerde hastaneye giderken polarlı ayak koruması ve yağmurluğunu daha kolay kullanabilmek için diğer aparatına başladık oturdu uyursa onu yatırır uyuturum dedim. Siz de bastona artık desteksiz oturabiliyorsa geçebilirsiniz bence. Yok destekli ise hala baston eğik konuma ya da biraz daha eğilerek yatak konumuna gelebiliyorsa yine kullanabilirsiniz.
Tugbaalituana Zhdsngz benim minigim 8ay 7gunluk bebek arabasında arkasınibhafif destekleyerek yarım oturru pozisyonda taşıyorum kızımı tam oturmak için gözüne minik geliyor baston için daha çok erken bana göre 😊
Zhdsngz DenizRuya desteksiz oturuyor evde sorun olmaz sanırım artık çünkü yakın mesafelerde koy kaldır çok zorlanıyorum artık
Zhdsngz Icot teşekkür ederim bugün hava biraz güneşli kısa mesafe bir deneme yapayım Sevecek mi desteksiz oturuyor pusetimiz çok geniş değil zaten sığmıyor bile diyebilirim yağmurluk Örtünce ayakları sikisiyor içinde
Littleboy Zhdsngz Biz pusetten biraz geç geçtik bebek arabamıza 8 aylıktı neredeyse 🙈 6 ayını doldurduğunda denedik geçmeyi ama çok küçük geldi, arabanın içinde kayboldu iri bir bebek olmasına rağmen. O sebeple biraz daha pusetle taşıdık. Siz de bir deneyin olmazsa bebeğiniz rahat edemezse daha sonra geçersiniz 🤗
Zhdsngz Littleboy oğlum 8 aylık ama bende küçük kalacağını düşünüyorum İçinde uyansın deneyecegim teşekkür ederim