Canım geçmiş olsun. Corona da olabilir, korkutmak istemem. Geçen haftalarda bende gece birden ateş yükselmesi, karıda ağrı, ishal. Arada bulantı ve kusma oldu. Ben hiç ishal olduğumu bilmem. Kronik kabızım dır. İshal olunca korkup Dr a gittik. Önce kan aldı. Crp(enfeksiyon) 32 çıktı. Dr yüksek diyip devlet hastanesi ne teste gönderdi. Bir çubuğu önce boğazınıza sürüp sonra iki burun deliğinin taa derinlerine sokuyorlar. Biraz acı vericiydi benm için. 30 40 sn sonra rahatlıyor insan merak etmeyin. Sonraki gün akşam çıktı benm sonucum. Negatif ti