Beren- benm oğlumda sürekli kulaklarıyla oynardı küçüklüğünde uykusu gelince oynardı oğlum 11 aylık 1 yaşına girecek geçen sürekli kulagıyla oynuyor kasıyor iki kulagını bende ilk başta dısten uykusu gelince oynuyor felan dıye düşündüm ama ole değilmiş orta kulak enfeksiyonu olmuş 1 hafta antıbıyotik kullandık gectı çok şükür bence zaman kaybetmeden sende götür en azından için rahat eder hem orta kulak enfs.ise ilerlemeden başlarsın tedavısıne