Aryaaaaa Bu hastanede gidip memnun kaldiginiz ya da asla gitme dediginiz doktorlar var mi ? 5 aylık bebeğim icin aylık kontrol doktorunu değiştirmek istiyorum yeni doktor arayisindayim aynı zamanda civarda tavsiye edeceğiniz yerler varsa onları da yazarsanız cok sevinirim
esrozcncpr Aryaaaaa ben engin çağlayana gidiyorum memnunum. Birde hüseyin beyi öneriyorlar ama hiç gitmedim ona
esrozcncpr Aryaaaaa 45 tl muayene. Evet randevu oluyor genelde sadece nöbet sonrası bir gün olmuyorlar.