Hala mama agirlikli besleniyor kizim, bz ilk iki disimizi 11 aylkken cikardik ozmna kdr brz kahvalti yapardi corbasni icerdi aksamda cok olmasada yine de bsyler yerdi ara ogunleri de yiyodu ama suan ustten disler alttan disler cikmaya basladi hergun uyandgimda yeni bir dis patlamis goruyorum suan kesnlkle kahvalti etmiyor agzina aliyor ve direk cikartiyor corba desen yarisini zor bela iciriorm bogure bogure bi hal oluyor meyve yemiyor yogurt zorla bitiyor dis cikiyor istah yok desem mamayi cuk cuk yiyor nolck boyle cok uzuluyorum 3numara mama kullaniyoruz sma acaba cok sekerli de hosuna mi gdiyor cozemedim bu sklde nasl olcak boyle bzm gbi hala bu kdr mama yiyen var mi😔