Emir123ali doktorun bana dediği süt, yoğurt, sütlü tatlılar ve bunların ürünlerini bir müddet yeme diye. Her ihtimale karşı egzama ve alerji kan tahlilide yaptı ama sonuçları çıkmadı henüz. Mümkünse bebişler hasta olmasın yada onlarda bir şey çıkmasın, kaka yapmaz niye yapmadı çok kaka yapar niye çok kaka yaptı az yer niye az yedi çok yer niye çok yedi… Ne zor bebek bakmak.