Usnac23 bende doğumdan beri sleepy kullanıyorum bebeğim 4 ay 20günlük 6 buçuk kilo bende 4 numara kullanıyorum ve şu an kızıma tam oluyor bu arada 4 numara(7-14) kilo sleepy çok çabuk küçük kalıyor kızıma göre bebeğim 1 tık büyüdüğünde bacaklarını sıkılıyor ve sızdırma yapıyor artık sleepy ile devam etmeyeceğim başka marka bezlere bakıyorum Bir de geçen gün kızımı bezlerken bacak kısımlarından bezi düzeltiyordum ve lastik kısmının kenarından elime sert bir şey geldi kopardım baktım çok sert bişeydi benim bile elimi acıttı düzeltirken sivri bir şeydi fark etmesem gece boyu çocuğa batacaktı belki ve neden ağladığını vs anlamayacaktık bile şok oldum görünce