Edaaokull Hanımlar ben yeni anne oldum ilk bebeğim daha bir şey sormak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim 2 buçuk aylık oldu son bi haftadır kendi kendine bebeğim gülüyo sebebi sizde nedir ?
Sibellaa Edaaokull ne güzel işte normal gelişim belirtileri ☺️ kendi sesini tanımaya çalışıyor. Onunla konuşun anlamasa da güzel sözler söyleyin daha çok gülüp mutlu olucaktır.
Edaaokull Sibellaa gerçekten öyleyse güzel bir şey bu internette bazı yerde gelişim geriliği diyo bazı yerde psikolojik olduğunu yazıyo neye inanacağıma şaşırdım
LKNR Bu normal birşey uyurken gülerler genelde hatta kahakaha bile atarlar :) bazende aglarlar :) melekler onlarla şakalaşır derler bizde :)
Edaaokull Çok sağolun hanımlar içimi rahatlattınız teşekkür ederim gerçekten hepimizin evlatlarını hayırlı evlat etsin inşallah 🙏🏻