Berydnz İçme suyunu 5 dk kaynatıp cam şişeye döküyorum. Mama hazırladığım vakit ısıtıcıda su kaynatıp bir kaba döküyorum, o önceden kaynattığım su ile mamayı hazırlayıp biberonu kaynattığım su olan kaba koyup ısıtıyorum. İnternette dışarıda 1 saat, buzdolabında 24 saat durabilir yazıyor ama ben artan mamayı döküyorum lavaboya. Bebeğin iştahına ve içtiği miktara göre hazırlıyorum ki boşa gitmesin mamalar. 1 saati geçmiş mamayı vermemelisin, bebeğim yoğunbakımdayken süt ile beraber mama vermelerini istemiştim, 3 saatte bir getiriyorlardı. Bebeğim birkaç defa burnundan gelecek kadar şiddetli kustu, sonra dedim acaba mama mı bayatlıyor ondan böyle oluyor. İnternetten dışarıda en fazla 1 saat durması gerektiğini öğrendim. Ona dikkat etmeye başladık ve bir daha öyle kusma yaşamadı.