Giizemm Ben de kullandım çok olmasa da. İstememiştim ama oğlum hiç durmaz sürekli kucak istiyordu ve kilosu fazlaydı taşımaktan belim kopmuştu. 6 aylık olunca emekledikten sonra çok az bindi şimdi hiç istemiyor 1 hafta sonra 8 aylık olacak. Sürekli ayakta durmak istiyor koltuklarda. Yani az az koyarsanız sıkıntı olacağını düşünmüyorum, bir süre sonra emekleme falan başlayınca istemiyorlar zaten