Nnnnnn Ben geçiremedim merak ediyorum kaç seferdir de buraya yazıp kafa ütülüyorum helal edin 🙄çok üzülüyorum çünkü geçiremedim
Mamaqueen Nnnnnn offf onun acisini bir ben bilirim birde Allah agliyordum artik. Kremle gecti benim canim anestol bide bisey daha vardi adini hatirlayamadm ikisini birden suruyodum
Mom095 Nnnnnn maalesef ki geçmiyor. Ben ameliyat bile oldum. Ama tekrarladı. Asla ama asla olmayın. Kesin çözümü yok çünkü 😢 sürekli dikkat etmek gerekiyor. Acı baharat yada size dokunacak ne varsa artık yemeyin.
bbmbbm Nnnnnn aa çok geçmiş olsun geçiremedim deyince ben de diğer türlü anladım🙈 Allah yardımcın olsun inşallah bir an önce geçer.
Mermaid3133 Fito krem sürüp durdum ben, kabız olmamaya çalışıyorum. Kabız olmadığım sürece ağrımıyor, sıcak suya oturup biraz bekleyin, fito krem sürün, kabız olmayın , bol su için. Zamanla geçiyor
Sedaahmet Nnnnnn benim oglumda vardi. Doktor fito diye krem vermişti. Birde sabah akşam 10 ar dakika hafif sıcak suya oturtun demişti. Sudan çikartinca bu kremi sür ve her alt degiştirmede bu kremi sür demişti doktor. Bende hep öyle yaptim. 2 ay da anca geçmişti oglumda. Çatlak var diye hic kaka da yapmiyordu. Fitil atiyorduk yapsin diye cocuk ağlaya aglaya morariyordu resmen. Cok kötü ya. Allah yardim etsin.
aselim1406_ Sedaahmet yorumunuz da baya eski ama ben yine de sorayım belki görürsünüz benim kızımda sürekli kabız resmen taş gibi yapıyor kakasını asla geçitemiyorum ya ishal oluyor yada kabız ortası yok siz kabızlığı nasıl geçirdiniz kızım daha 1 yaşında nasıl besleyeceğim şaşırdım mamadanmı diye düşündüm mamayı kessem olmaz çok küçük bana bi akıl verir misiniz rica etsem
A_y_can34 Nnnnnn bol su ve çok sevmeme rağmen acı yemeyerek dikkat ediyorum ishal veya kabız olmamak da gerekiyor yoksa tekrarlıyor bir de hareketsiz kaldığımda kabız olmasam bile tekrar ediyor. Çalıştığım dönem hiç olmazdı ne zaman eve kapansam artardı.
Ynk33 Nnnnnn Nnnnnn evet emzirirken yaptırdım.genel anestezi yaptı dr bi süre emzirmedim.sütümü sağıp attım.gittiğim dr bir sakıncası olmadıgını söyledi.zaten dayanılmayacak bi durumdaydım