nrcnmrt benimkinin geceleri 3 saatte bir okuyor kendi alıştı sanırım kalkıyo zaten o kalmadığı sürece ben kaldırıp emzirmiyorum gündüzleride 2-3 satte bir oluyor genelde zaten meme emerken sürekli alıp bırkaıyosa istemiyodur gerçekten açıktıgında memeyi hiç bırakmıyolar normalde açıktıgında emerken ben onu bıraktıgım zmaan çok ağlıyo ama oyle 5 dk emip etrafa bakıo bit daha emdiği zaman ben sen doydun bence dıyorum kenara koyuyorum hiç ağlamıyo demek oyun yapıo ac olsa ağlar sizi kiler ağlıyomı