Merhaba canım anneler,
Çok çok zorlu Bi yolun sonuna yaklaşıyoruz sanırım. Toprak 5 ay 24 günlük. Hep gazlı Bi bebek ti, hala öyle. 3,5 aylıkken alt iki dişi çıktı, zaten gece 11den önce uyumaz Ken bu saat gece 2lere 3lere uzadı ve malum son.. Ayakta sallamaya başladım. Bir ay kadar sallandı ve artık sallanmadığı sürece uyumamaya başladı. Yarım saatlik uykular uyuyordu, uykuya geçişi ise tam bir savaş.. Sepet beşiği iz var sallanan, önce ona geri dönüş yaptık, orda salladım. Sonra uyku öncesi rutinleri belirledik. Saatimiz hala 12,1di gece. Beşiğe alışıp rutinleri kavradıktan sonra güne daha erken başladık. Çok geç uyuyo diye sabah 10a 11e kadar uyandırmaya kıyamıyordum.önce 9da sonra 8 buçukta kaldırdım. 9 gibi uyumaya başladı. Son olarak işin en zor kısmına geldik. Bağımsız uyku.. Beşiğinin yanına Bi tabure koydum, tüm uyku öncesi rutinleri yapıp beşiğine koyup ninni söyledim, ya da dönence sini açıp pışpışladım. Her bebek farklıdır, toprak ben temas ettikçe daha çok ağladı, pış pışı asla sevmiyor. Ağlaması artınca max 1 dk kucağıma alıp geri yatırdım. Zaten alır almaz ağlamasıbduruyordu. Ama hiç pes etmeden belki 100 kere al kucağa bırak yaptık. Ağlamadı diyemem, ağladı ama ben hiç onu bırakmadım. Zaten 1 haftanın sonunda ağlamalar bitti. 3 gündür beşiğe bırakıyorum tabureye oturup dalana kadar bekliyorum. Başlarda 1,5 saatte uyuyordu şimdi 20 dk kaya düştü. Ben küçük müslinlerden veriyorum, ona sarılıp uyuyor. Çok mutluyum, aynı zorlukları çektiğimizi bildiğim için paylaşmak ve sormak istedikleriniz vardır diye cevaplamak istedim :)