Bebeğim doğduktan sonra sadece ilk bir hafta alarm kurdum. Sarılığı vardı çok uyumayalım diye. Sonrasında hep kendi isteği ile emdi. Tabi her seferinde saate bakıyorum hiç bir zaman 3 saati geçmedi. Şu an 2 aylık. Bebeğinizin bir rutini varsa, ortalama 4-5 saati geçmiyorsa, sağlığı ile ilgili bir sıkıntınız yoksa uyandırmanıza da gerek yoktur. Üstelik bebeği ihtiyaç duymadığı halde beslemek de çok sağlıklı bir durum değil diye düşünüyorum