Merhaba, 1 aylık bebeğim var göğüslerimde ara ara sızı oluyor böyle ufak iğne batması gibi bazen derinlerde sızlama gibi.mastit belirtisi mi diye korkuyorum ama dışarda bir şişlik ve beze vs yok hatta emzirince baya yumuşacık oluyorlar elimle sıkıyorum o zamanda ağrı yok kendi kendine dururken sızlama oluyor ama hafif dediğim gibi.yaşayan var mı normal midir?