Güzel anneler iyi akşamlar , kızım 4 ay 9 günlük. İlk dişi birkaç gün önce patladı. Çevremden bildiğim kadarıyla henüz erken ama sizde durumlar nedir. Bu kadar erken bir ayda diş çıkartan var mı aramızda? Erken çürüme ve dökülme oluyormuş sanırım erken çıktığında. Sizlerin tecrübeleri nedir?